Wat is NEI?
NEI staat voor Neuro Emotionele Integratie. NEI richt zich op de oorzaak van problemen en het loslaten van belemmerende factoren. We kijken niet naar de klacht zelf, maar naar de oorsprong ervan. NEI gaat ervan uit dat vrijwel elke ziekte, pijn of klacht een emotionele oorsprong heeft. Vaak weet je echter niet meer bewust de oorsprong van deze klacht. Immers; als je het met je hoofd had kunnen oplossen, dan had je dat allang gedaan.
Samen kijken we naar de diepere oorzaak van de klachten, zodat er ruimte ontstaat voor herstel en groei. Op een zachte, veilige en effectieve manier en een rustig tempo.
Het grootste deel van je klachten, ligt opgeslagen in het onderbewustzijn. Middels de biotensor maken we contact met jouw onderbewustzijn. We kijken samen waar jouw blokkades zijn ontstaan en koppelen deze los uit de cellen en het celgeheugen. Dat klinkt best een beetje vaag hè! Dat vind ik nog steeds. Maar ik zie bij mijzelf en mijn cliënten zulke mooie resultaten, dat ik alleen maar kan geloven dat het werkt.
Het fijne aan NEI is dat er geen lange praatsessies nodig zijn en ook is het niet nodig om oud zeer opnieuw te beleven en doorvoelen. Dit maakt NEI een hele zachte en prettige therapievorm.
